La PB Mollet del Vallès i la PB Andújar celebren el seu 50è aniversari

Dinar multitudinari a Mollet del Vallès amb la presència de 230 persones, mentre que Andújar va rebre el president Joan Laporta i va organitzar també la 18a Trobada de Penyes de Jaén

Dues penyes barcelonistes de gran tradició es van vestir de gala el cap de setmana passat: la Penya Barcelonista Mollet del Vallès i la Peña Deportiva Barça Andújar. Ambdues van celebrar el 50è aniversari de la seva fundació a l’alçada del que requeria una gran ocasió com aquesta, i ho van fer envoltades de socis, entitats amigues i grans noms del barcelonisme.

La PB Mollet del Vallès reuneix 230 persones

La PB Mollet del Vallès, pertanyent a la Federació del Vallès, va organitzar un dinar multitudinari amb 230 convidats. Entre ells, hi va destacar la presència d’Antonio Escudero, vicepresident de l’Àrea Social del FC Barcelona; Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes; i Xavier Bertrán, del Consell de Penyes. L’exjugador Paco Martínez també hi va acudir, i tampoc s’ho va perdre l’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio. El president de la PB Mollet del Vallès, Santi Sánchez, va exercir d’amfitrió.

A més dels socis de la penya vallesana, membres d’altres 20 penyes de les federacions Vallès i Maresme van participar en l’esdeveniment. En el seu transcurs, es va projectar un missatge de felicitació del president del FC Barcelona, Joan Laporta, dirigit a tots els penyistes presents. També es va fer un sentit homenatge a Julián Ruiz, expresident de la PB Mollet del Vallès, que va morir l’any passat.

Dos dies de celebracions de la PB Andújar

Per part seva, la PB Andújar, de la Federació d’Andalusia, Ceuta i Melilla, va organitzar dos dies de celebració per al seu 50è aniversari. El primer, més institucional, va comptar amb la presència del president Joan Laporta, el vicepresident Antonio Escudero i el vocal Josep-Ignasi Macià. Per part de la Fed. Andalusia, Ceuta i Melilla, hi va ser present el seu president Rafael Pichardo i altres membres de la junta directiva. Tots ells van visitar la seu social de la penya i també van ser rebuts a l’Ajuntament d’Andújar.

El segon dia de celebració va arrencar amb una cercavila amb totes les penyes presents. A continuació, va tenir lloc un col·loqui sobre el Barça i les seves penyes on hi van participar, entre altres, els exjugadors Ricardo Serna i Juan Domingo de la Cruz, i el president de la PB Andújar, Paco Arco. Aquesta jornada també va incloure la celebració de la 18a Trobada de Penyes de Jaén, a la qual hi van acudir 35 entitats de tota la província. Més tard, al dinar de gala, se’ls van unir una altra desena fins a completar unes 45 penyes andaluses participants en aquesta gran celebració.