Cap de setmana ple d’aniversaris de penyes

PB Castreña, PB Porreres, PB L’Escala i PB Gavanenca, entre altres, van organitzar les seves festes commemoratives

L’aturada pel Mundial de Qatar no implica, ni molt menys, un fre per a l’activitat de les penyes barcelonistes. El cap de setmana passat en va ser un bon exemple, ja que va estar ple d’actes per tot el territori. Entre tots ells, hi van adquirir un especial protagonisme les múltiples celebracions d’aniversaris que van dur a terme diverses penyes.

PB Castreña i PB Porreres

Una de les que va celebrar un any més des de la seva creació és la PB Castreña (Fed. Andalucía, Ceuta y Melilla), que dissabte passat va arribar a la xifra de 40 anys. Ho va fer amb un acte on hi van acudir prop de 180 persones, i que va comptar amb la presència de Diego Peral i José Antonio Adame, membres de la junta directiva de la Fed. Andalucía, Ceuta y Melilla, així com de l’exjugador Ricardo Serna i diversos representants municipals. Hi va destacar també la participació de les penyes locals del Reial Madrid, el Córdoba i l’Atlètic de Madrid.

El mateix dissabte, a l’illa de Mallorca, la PB Porreres (Fed. Balears) també va reunir els seus socis per a celebrar el 38è aniversari de l’entitat. Va ser el primer sopar de fraternitat després de dos anys marcats per les restriccions de la pandèmia. L’esdeveniment va comptar amb la presència d’Oscar Escoda, president de la Fed. Balears; Mateu Mas, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; i l’exjugador Joan Josep Estella.

PB L’Escala i PB Gavanenca

El diumenge va ser dia de celebració per a la PB L’Escala (Fed. Empordà i Catalunya Nord), que va commemorar el seu 43è aniversari al costat de gairebé 170 socis i simpatitzants de l’entitat. A més de David Falgàs, president de la Fed. Empordà i Catalunya Nord, no s’ho van perdre Toni Valverde, president de la Fed. Bages, Berguedà i Cerdanya, i Quim Vall-llosera, president de la Fed. Gironès, La Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany. Els van acompanyar Jesús Pont, membre de la Comissió Social del FC Barcelona, i l’exjugador Paco Nieto, juntament amb autoritats locals.

Finalment, la PB Gavanenca (Fed. Baix Llobregat) va reunir socis i amics amb motiu del 47è aniversari de la penya. El dinar commemoratiu va comptar amb la presència de Vicenç Notari, president de la Fed. Baix Llobregat; Jordi Murillo, delegat territorial de penyes; i Gabriel Cid, membre de la Comissió Social del FC Barcelona. També hi van assistir l’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia, i l’exjugador blaugrana Adjutori Serrat.