Les penyes tenyeixen Frankfurt de blaugrana amb motiu de l’Eintracht-Barça

Penyistes de tot arreu van anar a la trobada liderada per la PB Frankfurt, la qual va organitzar també un sopar de gala la nit abans del partit amb la presència d’Antonio Freire

Un cop més, el moviment de penyes barcelonistes va assumir bona part del protagonisme a l’hora de posar el toc blaugrana en un desplaçament europeu. Aquesta vegada, el paper central va anar a càrrec de l’entitat amfitriona, la Penya Azulgrana de Frankfurt (Federació Món). L’entitat va organitzar una prèvia en un dels enclavaments més icònics de la ciutat alemanya: la Plaça Römerberg, on hi ha l’històric edifici de l’Ajuntament. Així, les penyes van tenyir Frankfurt de blaugrana durant unes hores.

Amb el suport i la difusió per part de la Federació Món i de la Confederació Mundial de Penyes, la trobada va congregar una nodrida representació del miler de penyistes blaugranes que van acudir al partit contra l’Eintracht. A més de la PB Frankfurt i les altres penyes alemanyes, que no es van voler perdre una nova visita del Barça al seu país, van destacar les penyes franceses, belgues, holandeses i poloneses, que van aprofitar la proximitat geogràfica amb la ciutat. També hi va haver presència de membres de penyes de les Federacions territorials de Catalunya i de la resta d’Espanya.

Sopar de gala

Els actes de la Penya Azulgrana Frankfurt per la visita del FC Barcelona a la seva ciutat també van incloure un sopar de gala, el dia abans del partit. La vetllada va comptar amb la presència de Josep Ignasi Macià, directiu de l’Àrea Social del Club, i també d’Antonio Freire, president de la Federació de Penyes del Món. Tots dos van ser rebuts pel president de la Penya Azulgrana Frankfurt, Jesús Muñoz. També van acudir al sopar membres d’altres penyes de la Federació Món: PB Stuttgart (Alemanya), PB Londres (Regne Unit), PB Fanatiek (Bèlgica) i PB La Màquina Blaugrana (Països Baixos).