La PB Premià de Dalt i la PB Peguera-Calvià mobilitzen els joves futbolistes

El Torneig de futbol sala de la PB Premià de Dalt va reunir 180 participants durant un mes, mentre que la PB Peguera-Calvià va congregar a 150 nens en la seva 4t Batalla de Penals

La Penya Barcelonista Premià de Dalt (Federació Maresme) ha organitzat durant l’últim mes el seu XVIII Trofeu de Futbol Sala. El divendres passat es van disputar les finals de les tres categories (prebenjamí, aleví i infantil) del torneig, la participació del qual s’ha tornat a superar un any més amb 18 equips i un total de 180 nens. Les finals van comptar amb la presència del president i del vicepresident de la Federació Maresme, Manel Flores i Ramon Pruna. Tampoc va faltar el president de la PB Premià de Dalt, David Villanueva. El torneig va comptar amb l’ajuda de l’ajuntament i entitats de la localitat, a més del suport de la Confederació Mundial de Penyes en obsequis per als participants.

De part del consistori, va assistir l’alcalde de Premià de Dalt, Josep Triadó, al costat de la directora del trofeu, Marta Quintero. També va ser present l’exjugador Alberto Manga. Ells van ser els encarregats del lliurament de medalles i trofeus als participants. Tot això, amb l’ajuda de Nacho Romero, responsable dels temes institucionals del torneig. Es va viure un gran ambient barcelonista durant tota la jornada, i el joc net va ser la tònica principal durant tot el campionat.

PB Peguera-Calvià: batalla de penals en el marc de la Festa Major

La Peña Barcelonista Peguera-Calvià (Federació Illes Balears) va fer la seva ja tradicional Batalla de Penals amb motiu de les Festes de Peguera i Cala Fornells. La quarta edició d’aquesta iniciativa va ser tot un èxit de participació, amb 48 equips distribuïts en les categories de benjamí, aleví i infantil. L’acolliment de la localitat va ser molt exitosa, ja que prop de 150 nens van passar pel camp de futbol municipal per a gaudir d’una tarda diferent fent esport i barcelonisme a parts iguals.