Les penyes acomiaden la gira nord-americana a Las Vegas

La Penya Blaugrana Las Vegas va capitanejar la mobilització de l’afició blaugrana a l’Allegiant Stadium, última parada de la gira nord-americana de pretemporada.

La gira de pretemporada de l’equip masculí va fer la seva última parada a Las Vegas. Tal com va passar a Los Àngeles i Dallas, les penyes de la Federació Món van tornar a tenir una alta dosi de protagonisme. En aquest cas, qui va dur la veu cantant va ser l’entitat amfitriona, la Penya Blaugrana Las Vegas, que des de l’anunci de la gira tenia marcat aquest dia en vermell al calendari.

La penya va començar la seva activitat el dia abans del partit amb la celebració d’un “Meet&Greet” al local on sol reunir-se per a veure els partits del Barça. Allà, a més dels seus membres, va rebre també tots els barcelonistes que s’hi van voler acostar. Entre altres coses, es va realitzar el sorteig de dues entrades per al partit del dia següent. També es van repartir regals en clau blaugrana. A més, des de l’Ajuntament es va rebre una visita molt especial per part de l’alcaldessa de Las Vegas, que va declarar el 31 de juliol com a “Dia de la Penya Blaugrana Las Vegas” a aquesta ciutat. Tota una fita que demostra el pes de la PB Las Vegas dins de la seva comunitat.

Comitiva blaugrana cap a l’Allegiant Stadium

El dia del matx, la PB Las Vegas va convocar els seus socis, i també tots els barcelonistes que volguessin sumar-s’hi, a un local proper a l’Allegiant Stadium dues hores abans del xiulet inicial. Allà, es va celebrar una trobada prèvia per a escalfar motors i compartir la passió barcelonista de tots els assistents. Quan s’acostava l’hora d’inici del partit contra l’AC Milan, van dirigir-se junts cap a l’estadi.

Un cop a l’estadi, els penyistes i aficionats barcelonistes van fer sentir un cop més la seva veu per animar als jugadors de Xavi Hernández. A més dels membres de la Penya Blaugrana Las Vegas, també s’hi van desplaçar penyistes d’altres entitats com la Penya Blaugrana San Diego. La victòria per 1-0 contra el conjunt italià va ser la cirereta del pastís a una jornada molt especial per a tots els culés de Las Vegas, que un any més van poder veure de prop l’equip de la seva ànima.