Recolzament de les penyes al futbol base blaugrana a la ÍscarCup

Els equips sub-10 i sub-11 van rebre el suport de la PB Torrejón, la PB Móstoles, la PB Guadalajara, la PB Los Amigos en Madrid i la PB Santorcaz

Les penyes barcelonistes de la Federació de Madrid van viure una Setmana Santa intensa amb el Torneig Internacional ÍscarCup, que es va disputar a la localitat de Torrejón de Ardoz. L’entitat local, la Peña Barcelonista de Torrejón, es va unir a la PB Móstoles, la PB Guadalajara, la PB Los Amigos en Madrid i la PB Santorcaz per a recolzar a dos equips de futbol base de La Masia que van enlluernar en aquesta competició juntament amb altres grans clubs de tot el món.

Els penyistes van viure tres dies de barcelonisme animant els més petits, emocionats per viure un gran ambient a les grades i també fora d’elles. I és que, el primer dia de la competició, ja es va organitzar una rebuda amb les penyes citades a l’hotel de concentració dels joves jugadors blaugranes. L’acte va comptar amb la presència del membre de la Comissió de Futbol Formatiu, Miquel Espert, qui també és soci d’honor de la PB Móstoles.

Pel que fa a la competició, en la categoria sub-10, l’equip blaugrana va aconseguir el trofeu de campió després de vèncer al Sevilla a la final. D’altra banda, el conjunt sub-11 va obtenir el subcampionat del torneig en la seva categoria després de caure a la final a la tanda de penals. En finalitzar tots els partits de totes dues categories, la delegació blaugrana va tornar a agrair el suport dels penyistes i tots els culers presents a Torrejón.