Santpedor acollirà la II Trobada de Penyes de Federacions dels Països Catalans el dissabte 13 d’abril

L’acte inclourà un emotiu homenatge a l’Avi del Barça i un debat sobre l’evolució del col·lectiu de penyes, i es tancarà amb un gran dinar popular.

El proper dissabte 13 d’abril, la localitat de Santpedor es tenyirà de blaugrana per acollir la II Trobada de Penyes Barcelonistes de Federacions dels Països Catalans, organitzada per la Federació de Penyes Barcelonistes del Bages, el Berguedà i la Cerdanya, amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes i la Penya Blaugrana de Santpedor. Després de l’èxit de participació de la primera edició, celebrada el 2022 al Circuit de Barcelona-Catalunya, el col·lectiu de penyes barcelonistes tornarà a viure una jornada que combinarà actualitat, història, debat, diversió i gastronomia. Tot plegat, banyat per la germanor, el bon ambient i la passió blaugrana que defineixen el nostre moviment.

Agenda carregada d’activitats

La primera part de la II Trobada de Penyes Barcelonistes de Federacions dels Països Catalans tindrà lloc a l’Auditori del Convent de Sant Francesc de Santpedor, on se celebraran els actes institucionals. Després de la recepció a les penyes i la benvinguda de la jornada, les tres Comissions de treball de la Confederació Mundial de Penyes presentaran els seus projectes. A continuació, hi haurà un debat sobre l’evolució de les penyes del FC Barcelona, que anirà precedit per una introducció històrica.

Acabat aquest primer bloc de l’agenda, les activitats es traslladaran a la Sala Polivalent Cal Llovet. Allà, es durà a terme un sentit homenatge a Joan Casals, l’Avi del Barça, que ens va deixar el passat mes de febrer. Tot seguit, hi haurà un gran dinar de germanor que es clourà amb l’entrega d’un record de la Trobada a totes les penyes participants.

Inscripcions obertes

Les inscripcions per a la II Trobada de Penyes Barcelonistes dels Federacions Països Catalans ja estan obertes. Les Federacions o les penyes la poden dur a terme a través d’aquest formulari. La data límit d’inscripció és el dilluns, 8 d’abril a les 14:00h.

Us esperem a tots el 13 d’abril a Santpedor!