La conferència “Invulnerables” visita la PB Montgrí i Comarca

Sor Lucía Caram va estar amb la penya de la Fed. Empordà i Catalunya Nord, que es troba en plena celebració del seu 50è aniversari

Divendres passat, el local de la Penya Barcelonista Montgrí i Comarca (Federació Empordà i Catalunya Nord) es va omplir amb més de 100 persones que no es van voler perdre la conferència “Invulnerables”, a càrrec de l’activista Sor Lucía Caram. L’acte s’emmarca en la celebració del 50è aniversari de la PB Montgrí i Comarca, i va comptar amb la presència del president de l’entitat barcelonista, Joan Casas. També hi va ser present l’alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Colomé.

La conferència ‘Invulnerables’ de Sor Lucía Caram és una de les activitats que la Comissió RSC de la Confederació Mundial de Penyes té a la disposició de les penyes. Avui dia, ja ha superat les 130 representacions arreu del territori. La xerrada consciencia sobre la pobresa infantil i la necessitat d’assumir la corresponsabilitat entre tots, i presenta un programa que treballa per a garantir la igualtat cap als menors, trencant el cercle de la pobresa hereditària i promovent la col·laboració pública.

Suport de la Confederació al projecte de Sor Lucía a Ucraïna

La relació entre Sor Lucía Caram i la Confederació Mundial de Penyes continua enfortint-se. Recentment, l’activista va presentar a la Llotja de Mar de Barcelona el seu nou llibre “Convidats a reconstruir. Ucraïna, la guerra i la compassió”, en el qual presenta el seu projecte arran del conflicte a terres ucraïneses. Representants de la Confederació van ser presents en l’acte per a fer costat a Sor Lucía Caram i recolzar aquest nou projecte que buscar potenciar l’arribada de nens i nenes des d’Ucraïna fins a Espanya. A l’acte, també hi va destacar la presència de la ministra de Defensa, Margarita Robles.