La Federació d’Extremadura va celebrar la seva XIII Trobada de Penyes

També es va commemorar el 50è aniversari de la PB Don Benito i Comarca

Dissabte passat, la localitat de Don Benito va acollir la XXII Trobada de Penyes de la Federació d’Extremadura, que es va celebrar en aquest municipi per a commemorar el 50è aniversari de la penya local: la Peña Barcelonista Don Benito y Comarca. L’esdeveniment, molt esperat pels penyistes d’aquest territori, va comptar la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes.

Hi va destacar la presència de Miguel Ángel Cruz, president de la Federació d’Extremadura i de Juan Pedro Sánchez, president de la PB San Benito. També es van desplaçar fins a terres extremenyes Esteban García, president de la Federación de Madrid; Ximo Grifoll, president de la Federació de Castelló i José Antonio Adame, president de la Federación de Andalucía, Ceuta y Melilla. Durant tota el dia, els socis, penyistes i aficionats van poder visitar l’exposició “Tela de historia azulgrana” del periodista José Luis Vela, una mostra de samarretes històriques del FC Barcelona que repassen els 124 anys del club.

Assemblea general

La jornada va començar amb l’assemblea general de la Federació, on es van presentar informes i la lectura i aprovació de comptes amb la presència de 45 penyes. També es va parlar del present i futur de les penyes, així com dels projectes d’Aficiones Unidas, dels quals la Confederació forma part. Després, al migdia, es va celebrar el dinar popular en un hotel de San Benito, que va albergar tota la resta de jornada. Durant la commemoració, va haver-hi intercanvi d’obsequis entre les penyes presents.

A la tarda, va haver-hi recepció oficial a l’ajuntament de Don Benito, amb la presència d’Antonio Escudero, vicepresident de l’Àrea Social i Rafael Pichardo, membre de la Comissió Social del FC Barcelona. També hi va assistir Ricardo Serna, ex jugador del Barça i membre de l’Agrupació Barça Jugadors. El dia va ser complet i va finalitzar amb un sopar de gala amb més de 250 persones.