Les penyes ja estan rebent els Carnets de Penyista 2024 en format físic

La Confederació Mundial de Penyes ha produït i enviat 20.000 exemplars del Carnet de Penyista 2024 que les penyes distribuiran entre els seus membres.

Després de fer arribar el Carnet de Penyista 2024 en format digital a més de 160.000 penyistes d’arreu del món, la Confederació Mundial de Penyes es troba ara en ple procés d’enviament de la versió física d’aquest carnet. En total, més de 120 penyes de diferents territoris han fet arribar la seva sol·licitud, fet que s’ha traduït en 20.000 unitats del Carnet de Penyista físic que actualment estan sent distribuïdes. Els carnets seran rebuts per les penyes barcelonistes, i aquestes seran les encarregades de repartir-los entre els seus membres.

Aquest any, la Confederació Mundial de Penyes va llençar el seu Carnet de Penyista 2024 en format exclusivament digital per a tots els membres de penyes, però va oferir l’opció de rebre’l també en format físic a totes aquelles penyes que així ho volguessin. D’aquesta manera, les entitats barcelonistes reforcen el seu sentiment de pertinença al moviment de penyes.

Properament, el Carnet Digital també serà accessible des de la Seu Electrònica de la Confederació per a tots els penyistes que hi estan registrats i disposen d’Identitat Digital. Entre altres coses, la Identitat Digital els permet accedir al Club del Penyista, on poden accedir a ofertes i descomptes exclusius en més de 300 marques comercials.