La seu de la Confederació va ser el plató del canal Esport3 durant el Clàssic

La seu de l’entitat barcelonista va ser l’escenari escollit pel programa “Un Dia de Partit” per a seguir el partit amb el col·lectiu penyista.

El moviment de penyes, juntament amb tota l’afició barcelonista, va tornar a viure de la forma més intensa i apassionada el Clàssic contra l’etern rival. I, de nou, la seu de la Confederació Mundial de Penyes, situada just davant del Camp Nou, va adquirir protagonisme com un dels punts de trobada dels penyistes. Però aquesta vegada ho va ser de forma encara més especial, ja que va ser la localització escollida pel programaUn Dia de Partit” del canal Esport3 per a retransmetre tant la prèvia com el transcurs del partit i les posteriors celebracions.

Durant els instants previs al xiulet inicial, el programa televisiu presentat per Víctor Patsi va captar l’ambient penyístic a la seu de la Confederació, a la qual van acudir els membres del Consell de Penyes Ramón Fibla, Antoni Valverde, Quim Vall-Llosera, Salva Torres i Josep Antoni Martín, així com Sisco Piñol, membre del Consell Consultiu. També va destacar la presència de joves penyistes de la PB Collblanc, i de membres de penyes com PB Vinaròs (Fed. Terres de l’Ebre) i PB Fanatiek i PB Bucharest (Federació Món). També hi van ser presents, a més de l’equip i col·laboradors habituals de “Un Dia de Partit”, periodistes com Joan Poquí, Quique Guasch, Ivan San Antonio i Màrius Carol.

Nervis i eufòria final

Molts dels assistents també es van quedar a veure el partit en directe a través de la pantalla instal·lada per la Confederació Mundial de Penyes, i van compartir així la retransmissió que es va poder veure pel canal Esport3. El programa va recollir les impressions dels penyistes, que van confiar en el triomf culer fins a l’últim sospir. Els nervis del partit i l’espant del possible 1-2 es van convertir en eufòria amb el 2-1 de Franck Kessié, i el local de l’entitat penyística es va convertir en una gran festa blaugrana.