Torneig d’eSports a la PB Vilamajor’s

Més de 50 nens i nenes van participar al torneig i altres penyes com la PB Llinars del Vallès i la PB Figaró Montmany s’han sumat a l’organització de tornejos d’aquest perfil

Els tornejos d’eSports són una de les activitats promogudes per la Confederació Mundial de Penyes que desperten més emoció entre els més joves. Superats els obstacles i restriccions dels últims anys, les penyes els estan recuperant a les seves agendes. El cap de setmana passat, hi va haver un gran torneig d’eSports graciès a la PB Vilamajor’s, que va comptar també amb el suport de la Federació de penyes del Vallès.

Emoció

En el cas de la PB Vilamajor’s, el campionat d’eSports va tenir lloc dissabte a la tarda i es va emmarcar al programa d’actes de la Festa Major de la localitat. En total, més de 50 nens i nenes es van reunir per posar a prova les seves habilitats als comandaments amb una gran emoció fins al final. L’esdeveniment va comptar amb la presència de Joaquim Vergés Montasell, president de la PB Vilamajor’s.

En tots dos casos, el guanyador es va emportar una Playstation 5 y la resta de finalistes també van rebré premis gràcies a la Confederació i la Federació de Penyes. Per donar per finalitzat un torneig que va ser tot un èxit, es van sortejar xancletes, lanyards i obsequis per a la resta de participants que no van passar a les fases finals del torneig.

Més tornejos

Més penyes diferents federacions ja tenen programat o previst els seus tornejos d’eSports són la PB Llinars del Vallès, que el 24 de setembre mobilitzarà els seus socis i simpatitzants més joves, i la PB Figaró Montmany que té previst organitzar i fer el torneig properament. A més dels tornejos d’eSports també es reactiven els Campionats de Cartes a les penyes, com ara la PB Angles, la federació Gironès, la Selva Garrotxa i el Pla de l’Estany, i la PB Fontalba d’Ulldemolins, de la federació Tarragona nord, que faran els tornejos aquest cap de setmana.