Les penyes col·laboren al partit benèfic del Barça i Manchester City

Més de 90.000 persones van omplir el Camp Nou al partit benèfic apadrinat per Juan Carlos Unzué

Barça i City es van enfrontar amb una finalitat benèfica, la investigació de l’ELA (esclerosi lateral amiotròfica), aquest dimecres 24 d’agost a l’Spotify Camp Nou. La recaptació del partit benèfic anirà destinada a la Fundació Luzón per a la investigació de l’ELA. Des que se li va diagnosticar l’ELA, l’exjugador i exentrenador està fent una gran tasca de divulgació sobre la situació de les persones que pateixen aquesta malaltia. Unzué va exclamar “volem continuar vivint i gaudint de la vida”, una crida perquè hi hagi més ajudes que permetin investigar i combatre l’ELA.

A més, el duel també ha estat especialment emotiu pel retrobament entre Xavi Hernández i Pep Guardiola. Ha estat la primera vegada que s’han enfrontat com a rivals a les banquetes, tot i que les imatges que han deixat han estat d’amistat i de fraternitat.

Solidaritat

Les penyes van ser presents a l’estadi, per recolzar i col·laborar en aquesta causa, mostrant una vegada més el seu costat més solidari. Com a mostra, la PB Cambrils, de la Federació Tarragona Nord, va lluir una pancarta en suport a la iniciativa, també hi van ser presents penyes de diferents federacions, entre les quals la Federació del Gironès, la Selva, la Garrotxa i el Pla de l’Estany , la Federació de l’Empordà i Catalunya Nord i la Federació de Terres de l’Ebre. Així mateix, com a exemple, també hi van ser presents penyes de la resta d’Espanya i del món, com la Penya Barcelonista de Villa del Río (Còrdova) i la Penya Blaugrana de Lodz (Polònia).

Un cop més s’ha posat de manifest perquè som “més que un club”