Els tornejos de pàdel recuperen protagonisme entre les penyes

La Penya Barcelonista Solsona i Comarca va organitzar el seu 2n Torneig de Pàdel 12h, mentres que a l’agost va tenir lloc la final de la competició de la PB Isona i Conca Dellà

Els tornejos de pàdel segueixen sent una de les activitats preferides al sí del moviment de penyes. És un fet que ja es va posar de manifest abans de l’arribada de la pandèmia, i que ara recupera protagonisme amb l’inici d’una nova temporada sense cap mena de restricció. Un dels darrers exemples va tenir lloc el cap de setmana passat a les instal·lacions Olin Padel d’Olius (Lleida), escenari del 2n Torneig de Pàdel 12h de la Penya Barcelonista Solsona i Comarca

L’entitat pertanyent a la Federació Ponent Nord hi va congregar unes 25 parelles, distribuïdes en dues categories, que van competir durant 12 hores. Ho van fer en un ambient distès, marcat pel fair play i el sentiment barcelonista comú. Els guanyadors es van emportar una samarreta del primer equip. Com és habitual en la PB Solsona i Comarca, també es va comptar amb la col·laboració d’entitats i comerços locals.

Més tornejos

Una altra de les entitats que ha apostat pel pàdel ha estat la Penya Barcelonista Isona i Conca Dellà, també de la Federació Ponent Nord. A l’agost, la penya va veure com es disputava, per fi, l’esperada final del seu Torneig de Pàdel de Nadal que en el seu moment va haver de ser ajornada. D’altra banda, hi ha entitats que ja tenen planificades les seves competicions de cara a aquesta tardor. És el cas de la Penya Barcelonista Tiana, de la Federació del Maresme, que té prevista la celebració d’un torneig de pàdel durant el mes de novembre.

Tant la Confederació Mundial de Penyes com les diferents Federacions territorials i les seves penyes tenen l’objectiu de continuar fomentant la pràctica del pàdel, així com altres activitats esportives, lúdiques i culturals.