32è aniversari de la PB Bisbal de l’Empordà

La celebració va tenir una representació de 9 penyes, 8 d’elles de la mateixa Federació.

La Penya Barcelonista La Bisbal de l’Empordà (Federació l’Empordà i Catalunya Nord) va acollir la celebració del seu 32è aniversari en una celebració de gala en la qual van assistir més de 150 persones. També es van sumar a la celebració, la Penya Barcelonista Palamós, la Penya Barcelonista Palafrugell, la Penya Blaugrana l’Escala, la Penya Blaugrana Monells, la Penya Pals Blaugrana i la Penya Blaugrana Alt Empordà, totes de la Federació l’Empordà i Catalunya Nord. També es va sumar als actes la Penya Barcelonista de Blanes (Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany). Tots els actes van estar encapçalats pel tresorer de la Federació de l’Empordà i Catalunya Nord, Xavi Besa i pel president de la PB Bisbal de l’Empordà, Jaume Fuster. En representació de l’Agrupació Barça Jugadors va assistir Paco Nieto.

Celebració amb presents blaugranes

Els més de 150 assistents van gaudir d’una jornada barcelonista que va servir com a preludi per a tancar aquest 2023. Els socis, penyistes i aficionats van gaudir d’un dia especial que va tancar amb els tradicionals parlaments, amb sortejos de material blaugrana. Els assistents es van emplaçar per als posteriors actes que ja tindran lloc al 2024.