Federacions i penyes sumen forces per a la Marató de TV3

Entitats de tot el territori van organitzar diverses accions per a recaptar fons

Cada any, per aquestes dates, La Marató de TV3 es converteix en un dels grans esdeveniments solidaris en el territori català, i les federacions i les seves penyes no deixen passar l’ocasió de fer les seves aportacions. En aquesta ocasió, l’edició dedicada a la salut sexual i reproductiva ha tornat a comptar amb la implicació de moltes entitats, que han mobilitzat als seus socis i aficionats per a recaptar fons i destinar-los a aquesta gran iniciativa.

Un bon exemple d’això han estat les penyes de la Federació Empordà i Catalunya Nord. La PB L’Escala, per exemple, va organitzar un acte per a grans i petits amb activitats tot el matí al costat del C.E.R. L’Escala. Per part seva, la PB Monells va reunir 300 persones en la seva 10a Escudellada, que va incloure el sorteig de diversos productes d’empreses col·laboradores, i que es va traduir en una recaptació al voltant de 3.000 euros. Altres entitats, com la PB Almogàvers Garrotxins, també van aportar el seu granet de sorra a la causa.

També en la Federació Baix Llobregat va haver-hi diverses accions. La PB Sant Andreu de la Barca i la PB Collbató, entre altres, van reunir els seus socis en una jornada festiva per a sumar donacions, mentre que la PB Cervelló es va sumar a una iniciativa de la seva localitat organitzant una activitat futbolística.

Més accions

En el territori que abasta la Federació Lleida Sud i la Franja, diverses penyes es van mobilitzar per a la Marató. La PB Puigverd de Lleida ho va fer participant en una rifa solidària al costat d’altres entitats del seu municipi, mentre que la PB Soses va reunir els seus socis en el seu local per a celebrar un vermut solidari amb el qual va recaptar fons.

D’altra banda, la PB Sitges (Fed. Anoia, Alt Penedès i Garraf) va celebrar una nova edició, la 11a, del seu “Quinto” solidari, la recaptació del qual es va destinar a la Marató. També ho va fer la PB Anguera (Fed. Barcelonès Est), que va organitzar de nou una tómbola solidària que va resultar ser tot un èxit.

Algunes d’aquestes accions van comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, així com de la resta de federacions i penyes.