Emoció blaugrana al 35è aniversari de la PB Sant Martí Sarroca

L’esdeveniment, amb la presència del directiu Josep-Ignasi Macià i representants de la Federació Anoia, Alt Penedès i Garraf, va homenatjar l’expresident de la penya

La Penya Barcelonista de Sant Martí Sarroca, pertanyent a la Federació de Penyes Anoia, Alt Penedès i Garraf, va celebrar el 35è aniversari de la seva fundació. I ho va fer amb tota l’emoció i el sentiment blaugrana que requereix l’ocasió. L’entitat va organitzar un dinar de gala que va comptar amb prop de 60 convidats. Entre ells, hi va destacar la presència de Josep-Ignasi Macià, directiu de l’Àrea Social del FC Barcelona, així com de Núria Bel, secretària de la Federació Anoia, Alt Penedès i Garraf. També hi van assistir membres d’altres penyes d’aquest territori, com la PB L’Arboç, la PB La Granada del Penedès o la PB Olèrdola. Totes elles van voler acompanyar la PB Sant Martí Sarroca en aquest 35è aniversari.

Durant el dinar, van tenir lloc els parlaments preceptius, en els quals hi va participar l’alcalde de la localitat de Sant Martí Sarroca, Josep Maria Padullés. A més dels citats representants del Club i la federació territorial, també va intervenir el president de la PB Sant Martí Sarroca, Oscar Ferrer. Ells van ser també els protagonistes dels diversos lliuraments d’obsequis per a commemorar el 35è aniversari de la PB Sant Martí Sarroca.

El moment més emotiu de l’acte va ser l’homenatge a Josep Sivill, expresident de la PB Sant Martí Sarroca. Amb això, la penya va voler agrair la seva gran labor al capdavant d’aquesta, convertint-la en una de les entitats més arrelades a la seva localitat.