Nova edició solidària del Torneig 3×3 de la PB Calaf

Gairebé 300 jugadors i jugadores van participar al 18è Campionat 3×3 – 14è Memorial Jordi Borràs, en què la PB Calaf i Comarca va donar 500 euros per a la lluita contra l’ictus

Com ja és habitual en aquestes dates, la Penya Barcelonista de Calaf i Comarca (Fed. Anoia, Alt Penedès i Garraf) va tornar a organitzar el seu popular Campionat de Futbol 3×3Memorial Jordi Borràs. I ho va fer, una vegada més, amb un gran èxit de participació. Van ser quatre jornades de competició, amb prop de 300 jugadors i jugadores de totes les edats, repartits en 60 equips i 10 categories diferents. Tots ells van fer que la 18à edició d’aquest torneig, que des de fa 14 anys també és el Memorial Jordi Borràs fos tot un èxit.

El torneig es va disputar a la Pl. Barcelona’92 de Calaf, l’Ajuntament del qual va col·laborar de forma activa a l’esdeveniment. Després de 170 partits disputats i 30 hores de joc marcades pel bon ambient i el fair play, les finals van coronar els equips guanyadors: “KeDiví-Funcat-Monkeys” a la categoria sènior masculí, “Julia’s Team” a la categoria femenina i “ Memphis Depay Team” a la de veterans. L’entrega de trofeus va comptar amb la presència del president de la PB Calaf i Comarca, Edgar Cardona, i l’alcalde de la localitat, Jordi Badia.

Donació per a la lluita contra l’ictus

Aquest any, la PB Calaf i Comarca ha donat al Torneig 3×3 una vessant solidària. L’entitat ha volgut ajudar amb una donació de 500 euros al repte esportiu North Cape 4000, promogut per la Fundació Althaia de Manresa. El seu objectiu és crear un centre específic per tractar malalts d’ictus i altres malalties neurològiques

Precisament, l’alcalde de Calaf, Jordi Badia, serà una de les persones que buscarà completar aquest repte. Es tracta d’una prova ciclista d’ultradistància entre Rovereto (nord d’Itàlia) i el Cap Nord (Noruega), separats per 4.000 quilòmetres. Badia, que el 2014 va patir un ictus, s’ha volgut sumar a aquesta causa, i la PB Calaf i Comarca no ha dubtat a contribuir amb aquesta donació.