La PB Solera Calella celebra en gran el seu 64è aniversari

Més de 80 persones, amb altres 23 penyes representades, van gaudir d’un cap de setmana molt especial

Quatre anys després de la seva última celebració, la Penya Solera Barcelonista de Calella, de la Federació del Maresme, va tornar a reunir socis i amics per a commemorar el 64è aniversari de la seva fundació. Una xifra que la consolida com la novena penya barcelonista més longeva a tot el món. La celebració va reunir més de 80 persones a la localitat de Calella, amb la presència de membres d’altres 23 penyes barcelonistes del territori català i també una de francesa (PB Cotlliure).

L’esdeveniment va començar el dissabte 9, amb la celebració d’una revetlla popular al costat de la platja de Calella. A la festa, l’entitat barcelonista va comptar amb la col·laboració d’algunes entitats culturals i esportives de la seva localitat. Va ser una clara mostra del pes i la implicació que la PB Solera Calella, amb el seu president Isidre Argelés al capdavant, té al municipi. Això es va plasmar també amb la participació de l’alcalde de Calella, March Buch, a la celebració.

L’endemà, va arribar el punt àlgid del 64è aniversari de la PB Solera Calella amb l’esperat dinar de germanor. En representació del FC Barcelona, hi va assistir Gabriel Cid, membre de la Comissió Social; per part de la Confederació Mundial de Penyes i la Federació del Maresme, hi va ser present el president d’aquesta última, Manel Flores. Un altre president de Federació, David Falgàs (Empordà i Catalunya Nord), també va acudir a la celebració. Els membres de la Agrupació Barça Jugadors Pere Valentí Mora i Maru Toledo tampoc s’ho van perdre.

Tots ells van gaudir d’una jornada plena d’emoció, companyerisme entre penyes i, sobretot, fervor barcelonista. Després de les restriccions de la pandèmia, la celebració era molt esperada per la PB Solera Calella.