6è Torneig d’eSports a la PB Sant Joan Despí

La competició va reunir joves a partir de 12 anys, amb partits molt disputats i un gran ambient blaugrana

Els culers més joves van demostrar un any més la seva habilitat als comandaments durant el 6è Torneig d’eSports de la Penya Barcelonista de Sant Joan Despí (Federació de Penyes del Baix Llobregat). La competició va tenir lloc divendres passat al Casal de Joves El Bulevard de Sant Joan Despí, una entitat amb la qual la PB Sant Joan Despí col·labora de manera regular, i va reunir joves amb edats a partir dels 12 anys. El format del torneig va ser de quatre grups i després dues semifinals que van culminar fins a la gran final. Tots els partits, disputats amb el videojoc EA Sports FC 24, van tenir molta emoció i es van disputar enmig d’un gran ambient entre tots els participants.

Les competicions d’eSports són una manera de reunir els més joves i fer barcelonisme que han anat impulsant les penyes en els últims anys. La Penya Barcelonista Sant Antoni Vilamajor’s (Federació Vallès), per exemple, també porta ja tres edicions del seu torneig, amb l’ajuda de la Confederació Mundial de Penyes. Al març, la Penya Barcelonista Ripollet, de la mateixa federació, també celebrarà un torneig d’eSports amb penyistes, socis i aficionats, i també comptarà amb el suport de la Confederació.