La PB Sant Antoni de Vilamajor’s consolida el seu Torneig d’eSports

Més de 50 joves van participar a la competició, que va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes

La Penya Barcelonista Sant Antoni Vilamajor’s (Federació Vallès) va organitzar la tercera edició del seu Torneig d’eSports, amb la col·laboració de la Federació de Penyes del Vallès i la Confederació Mundial de Penyes. Aquest campionat va tenir lloc diumenge passat durant tot el dia i es va emmarcar en el programa d’actes de la Festa Major de la localitat. En total, més de 50 participants d’entre 10 i 18 anys es van reunir per a posar a prova les seves habilitats als comandaments amb gran emoció fins al final. L’esdeveniment va comptar amb la presència de la junta directiva de la PB Sant Antoni Vilamajor’s, encapçalada pel seu president Joaquim Vergés Montasell.

La Comissió d’actes i activitats de la Confederació Mundial de Penyes té com a objectiu acostar als joves al moviment penyístic, i els eSports són una de les activitats que ha fomentat durant els últims anys amb aquesta motivació. L’entitat barcelonista va participar aportant regals barcelonistes per als finalistes, i el guanyador es va emportar una PlayStation 5. La valoració de la penya va ser molt positiva i ja s’està planificant la quarta edició, veient l’alta participació i el reclam que va tenir entre els joves de la localitat.

La Confederació continuarà impulsant els tornejos d’eSports per a totes les penyes i federacions que hi estiguin interessades.