Plenari del Consell de Penyes per a posar en marxa la nova temporada

La reunió, que va combinar el format presencial i el telemàtic, va congregar més de 30 representants de les federacions territorials de penyes barcelonistes

La Confederació Mundial de Penyes va celebrar dissabte passat un nou Plenari del seu Consell de Penyes. La reunió, en la qual van participar més de 30 representants de les Federacions territorials de penyes barcelonistes, va tenir un format híbrid: aproximadament la meitat dels assistents es van trobar físicament a la seu de la Confederació, mentre que la resta es va connectar de forma telemàtica.

Amb aquest Plenari, l’entitat barcelonista va posar en marxa l’activitat de la nova temporada a nivell institucional. Es van repassar els projectes a impulsar per al moviment de penyes i es va posar el focus en el treball de les tres comissions (Sociocultural; Institucional i Serveis; Econòmica i Màrqueting) i les seves respectives subcomissions. Totes elles afronten la nova temporada disposades a continuar donant servei i valor afegit a les penyes a través dels diferents camps de treball (actes, activitats, solidaritat, serveis, operatives, instal·lacions, etc.).

D’altra banda, els assistents al Plenari van ratificar una vegada més la voluntat de la Confederació Mundial de Penyes d’ajudar i col·laborar amb el Club en tot allò que pugui beneficiar a l’entitat, els seus socis i aficionats, així com al col·lectiu de penyes barcelonistes.

Pròximes reunions de les subcomissions

La trobada també va servir per a començar a programar les respectives reunions de les citades subcomissions de treball. Les primeres a fer-ho, aquesta setmana i la que ve, són les de la Comissió Institucional i Serveis, i després arribaran les altres de manera successiva. Les conclusions d’aquestes reunions, a més d’altres qüestions, es tractaran en un nou Plenari que tindrà lloc a finals del mes d’octubre.

Amb tot això, la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona continua treballant perquè el moviment de penyes barcelonistes, que congrega a més de 1.250 penyes i 160.000 penyistes -dels quals 18.000 són socis del Club-, no deixi d’avançar i es consolidi com una referència dins del futbol europeu.