La Comissió Sociocultural s’organitza per al futur

La Comissió Sociocultural de la Confederació es va reunir per a potenciar les seves àrees. S’han creat tres subcomissions de treball: actes, activitats i solidaritat.

La Confederació Mundial de Penyes continua treballant en la seva millora d’organització per a oferir un millor servei a les federacions i als socis, penyistes i aficionats barcelonistes. Recentment, es va reunir la Comissió Sociocultural, que engloba els actes, les activitats i la solidaritat de les federacions i les pròpies penyes. Després d’haver-se reunit la Comissió Institucional i Serveis i la Comissió Econòmica i Màrqueting, ara ja s’ha completat el tancament de temporada per part de totes elles.

Noves subcomissions de treball

Es va aprovar una nova línia de treball amb la creació de tres subcomissions de treball més focalitzades en cadascun dels àmbits que abasta aquesta comissió. La subcomissió d’actes engloba els esdeveniments, la cultura i la història del moviment penyístic i del Club. Els actes que s’han fet aquesta temporada han superat la xifra de 1.000, dels quals la Confederació ha participat en més de 350. Aquestes quantitats mostren que les federacions i les seves penyes continuen organitzant esdeveniments amb entusiasme per a promoure el barcelonisme a les seves localitats.

Els esdeveniments han estat variats i han inclòs la cultura i història a través de les diferents conferències de ‘Barça i Catalunya’, que ja han superat les 130 representacions. Sor Lucía Caram, amb el seu projecte ‘Invulnerables’, també compta amb l’ajuda de la Confederació i continuarà amb aquest propòsit.

L’apartat d’activitats inclou projectes i recepcions en les prèvies de partit a la seu de la Confederació. En relació als projectes, entre altres, es vol promoure l’activitat física dels socis, especialment els més joves, a través de l’esport base i de l’organització de diversos tornejos esportius. Finalment, la solidaritat que han mostrat la majoria de les federacions, amb actes de donacions i ajudes a països, tindrà continuïtat i s’impulsarà encara més des de la Confederació.