Les penyes nord-americanes, a punt per a la gira de pretemporada

Les entitats de la Federació Món han organitzat festes i trobades abans de cada partit, i molts dels seus membres estaran en les graderies per a animar l’equip.

Un cop més, la gira nord-americana del FC Barcelona està revolucionant els aficionats culers dels Estats Units, i especialment les penyes d’aquest país, pertanyents a la Federació Món. Moltes d’elles ja han preparat mobilitzacions per a veure en directe als seus ídols, així com trobades prèvies als partits per a compartir la seva passió blaugrana. Les penyes esperen repetir el gran èxit i els moments tan especials que ja van viure durant la passada pretemporada.

De San Francisco a Las Vegas

La primera a entrar en escena és la Penya Barcelonista San Francisco, que demà ha organitzat una trobada prèvia al Barça-Juventus. Ho ha fet seguint el més pur estil americà: a l’aparcament del Levi’s Stadium de Santa Clara, a partir de dues hores abans del partit. Allí, esperen compartir una bona estona amb tots els aficionats culers que assisteixin al partit. A continuació, tots ells tenyiran de blaugrana un dels gols de l’estadi per a animar l’equip en el seu debut davant els italians.

Quatre dies més tard, el 26 de juliol, arribarà el torn de la Penya Blaugrana Los Angeles amb motiu del partit davant l’Arsenal en aquesta ciutat. Ella serà l’amfitriona d’una recepció barcelonista on també s’espera la presència d’altres dues penyes californianes com la Penya Blaugrana Fresno i la Penya Blaugrana San Diego. Cap d’elles deixarà passar l’oportunitat d’assistir al partit per a veure a l’equip de Xavi Hernández davant els gunners.

El plat fort d’aquesta gira de pretemporada arribarà amb el Clàssic que l’equip blaugrana i el Reial Madrid disputaran el 29 de juliol a Dallas. Allí, les protagonistes seran les tres penyes texanes: la Penya Blaugrana Houston Culers, la Penya Barça Austin i la Penya Barça Dallas. Conjuntament, han organitzat una “Penya Party” la vigila del partit. S’hi espera un gran ambient i, entre altres coses, hi haurà sortejos de productes blaugrana. L’endemà, estaran a les graderies del AT&T Stadium.

Finalment, la Penya Blaugrana Las Vegas tampoc fallarà a la seva ciutat amb motiu del partit davant l’AC Milan del 2 d’agost, amb el qual es tancarà la gira blaugrana pels Estats Units. L’entitat barcelonista ha organitzat un “Meet & Greet” el dia abans del matx al qual ha convidat a tots els culers presents a Las Vegas. L’esdeveniment tindrà convidats especials i inclourà un sorteig en clau blaugrana.

Trobada a la Costa Est

Malgrat que la gira de pretemporada no s’ha acostat als seus territoris en aquesta ocasió, les penyes barcelonistes de la costa atlàntica dels Estats Units també es mobilitzaran amb motiu de la visita del FC Barcelona. Concretament, la Penya Barcelonista Nova York ha organitzat un visionat conjunt del Clàssic el dia 29 de juliol amb la presència de la Penya Blaugrana Garden State de Nova Jersey, la Penya Barcelonista Washington DC i la Penya Barcelonista Boston. Serà una gran festa que també servirà per a començar la nova temporada, en la qual se sortejaran samarretes oficials, entre altres regals.