Acord de la Federació Lleida Sud amb el Lleida Esportiu

La Federació de Penyes de Lleida Sud i la Franja i el Lleida Esportiu treballaran per a millorar la visibilitat d’ambdues entitats i oferir beneficis als seus membres

La Federació de Penyes Barcelonistes de Lleida Sud i la Franja ha tancat un acord de col·laboració amb el Lleida Esportiu, principal club de la capital lleidatana, amb l’objectiu de trobar sinergies beneficioses per a totes dues entitats i tots els seus membres i seguidors. El president de la Federació Lleida Sud i la Franja, Claudi Bosch, i el director general del Lleida Esportiu, Vicente Javaloyes, van ser els encarregats de formalitzar l’acord de col·laboració estampant les seves respectives signatures.

En virtut de l’acord, s’impulsaran accions amb un doble objectiu: d’una banda, incrementar el nombre d’abonats al Lleida Esportiu així com l’assistència als seus partits al Camp d’Esports, i per una altra donar un major impuls i visibilitat a les penyes barcelonistes en aquest territori. Entre altres beneficis, els penyistes culers que s’abonin o assisteixin als partits del conjunt lleidatà gaudiran d’avantatges especials.

Aquest acord demostra una vegada més el compromís que té el col·lectiu de penyes amb el teixit social i esportiu a nivell local, complementant-lo perfectament amb la seva passió blaugrana.