Actualització del cens per al Carnet de Penyista 2024

El Carnet de Penyista 2024 s’emetrà en format digital, amb l’opció de format físic per a les penyes que ho sol·licitin. Les penyes han d’actualitzar el cens de penyistes a la Seu Electrònica fins el 15 de gener.

Tal com succeeix cada vegada que encetem un nou any, la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona és a punt d’emetre el Carnet de Penyista 2024. Seguint el procediment habitual, sereu les penyes les que rebreu aquests carnets, i després els distribuireu entre tots els vostres membres.

Actualització del cens necessària

Per tal que tots i cadascun dels membres de totes les penyes barcelonistes disposin del seu Carnet de Penyista 2024 de la Confederació Mundial de Penyes, és necessari actualitzar el cens de penyistes a la Seu Electrònica de la Confederació. Serà a partir d’aquest cens que s’emetran els carnets, per tant és important que tingueu actualitzades les altes i baixes de penyistes. Actualment, s’ha obert un segon període de peticions que finalitza el 20 de febrer.

La principal novetat que presenta aquesta nova edició del Carnet és que s’emetrà en format digital, de mode que les penyes l’enviareu als vostres penyistes per tal que el puguin descarregar al seu telèfon mòbil i accedir-hi fàcilment sempre que vulguin. Aquest carnet digital serà gratuït.

La Confederació Mundial de Penyes també oferirà l’opció de comptar amb el Carnet de Penyista 2024 en format físic a totes les penyes que així ho desitgin. En aquest cas, ho haureu de sol·licitar mitjançant aquest formulari. El cost d’aquests carnets físics, que és de 0,79 euros per unitat, serà assumit per les pròpies penyes.

La previsió és que les penyes rebeu els Carnets de Penyista 2024 de la Confederació Mundial de Penyes en format digital a mitjans del mes de febrer. La primera remesa de carnets en format físic està previst que arribin a principis del mes de març.

Agraïm de nou la vostra col·laboració per tal que els més de 160.000 membres del nostre col·lectiu puguin mantenir aquest sentiment de pertinença barcelonista i també se segueixin beneficiant dels avantatges que ofereix la Confederació Mundial de Penyes.

La Confederació Mundial de Penyes queda a la disposició de totes les penyes per a qualsevol dubte o consulta.