La Federación de Peñas Galegas rep el Barça Atlètic a Carballino

Membres de la PB Marín, la PB Eternos do Barça d’Orense i la PB do Carballiño van compartir la prèvia amb el cos tècnic i van assistir al partit

Una vegada més, el Barça Atlètic ha comptat amb el suport del col·lectiu de penyes barcelonistes en un dels seus desplaçaments de la competició de 1a RFEF. En aquesta ocasió, ha estat la Federación de Peñas Barcelonistas Galegas la que ha rebut l’equip al seu territori, amb motiu del partit davant el CD Arenteiro del passat cap de setmana. Va ser a Carballino (Orense), localitat de l’equip gallec.

La delegació va estar encapçalada per Salvador Cerviño, president de la Federació de Penyes Barcelonistes Galegas, i va comptar amb membres de la Peña Barcelonista de Marín, la Peña Eternos do Barça de Ourense i l’entitat amfitriona, la Peña Barcelonista do Carballiño. Durant la prèvia de la trobada, els penyistes es van desplaçar a l’hotel de concentració del Barça Atlètic per a compartir uns moments amb l’entrenador, Rafa Márquez, el segon entrenador, Juliano Belletti, i el delegat, Carlos Busquets. També va saludar a la comitiva barcelonista el president del Barça Atlètic, Jordi Casals.

Els penyistes de la Federació de Penyes Barcelonistes Galegas van acudir a continuació a l’estadi del CD Arenteiro per animar l’equip, tot i que finalment no van poder celebrar una victòria culer. Durant el descans del partit, els barcelonistes encapçalats per Salvador Cerviño van fer lliurament a Jordi Casals d’un obsequi per recordar la seva visita a terres gallegues.