La PB Lorraine i la PB Bordeus celebren juntes el seu 5è aniversari

Van organitzar un cap de setmana complet d’activitats culturals, turístiques i gastronòmiques, amb la presència de sis penyes

La Penya Blaugrana Vandoeuvre Lorraine i la Penya Barcelonista de Bordeus, totes dues pertanyents a la Federació Món, van celebrar conjuntament el 5è aniversari de la seva oficialització com a penyes del FC Barcelona. Ho van fer el passat cap de setmana amb un programa carregat d’activitats culturals, turístiques i gastronòmiques en la població de Vandoeuvre-lès-Nancy, situada al nord-est de França.

A més dels membres d’ambdues penyes organitzadores, la celebració va comptar amb la presència d’altres tres penyes franceses: la Penya Blaugranor, la Penya Touraine Supporters du Barça i la FC Barcelona Clan. També hi va ser present la Penya Virtual Blaugrana. En representació de la Federació Món i la Confederació Mundial de Penyes, totes dues col·laboradores en aquesta celebració, hi va acudir Josep Antoni Martín. En total, hi van participar prop de 30 penyistes.

Agenda cultural plena

La PB Lorraine i la PB Bordeus van organitzar un cap de setmana enfocat sobretot al descobriment de la cultura i la història de la regió de Lorena. El dissabte, va tenir lloc la recepció a l’ajuntament de Vandoeuvre-lès-Nancy, amb la presència de l’alcalde del municipi, a més d’una visita a una destil·leria de Mirabelle. També va haver-hi espai per a la pràctica del futgolf, que combina futbol i golf. La jornada es va tancar amb el sopar de commemoració dels aniversaris amb tots els assistents.

L’endemà, els participants van realitzar una visita a la ciutat de Nancy, de gran interès cultural i històric. Va haver-hi especial protagonisme per a l’escola de Art Nouveau i també per al barri antic de la ciutat, que va despertar un gran interès per part de tots els penyistes. Al migdia, es va tancar l’esdeveniment amb un acte de comiat. Tots els assistents van destacar el bon ambient que es va viure durant tota la celebració, així com l’alegria de coincidir amb diferents penyistes del territori francès. Totes les penyes presents esperen repetir aviat una trobada d’aquest tipus.