Ànim blaugrana a la final de la Copa de la Reina

Després d’una temporada de suport incondicional al FC Barcelona femení, les penyes barcelonistes no van voler perdre’s el partit que tancava la temporada. Un partit que, a més, va suposar la consecució d’un nou títol estatal per l’equip de Jonatan Giráldez: la Copa de la Reina. Tot i que l’horari no era el més adequat, les jugadores blaugranes van comptar amb l’ànim blaugrana des de la graderia gràcies a entitats com la Penya Barcelonista Comarca de Sepúlveda i la Penya Blaugrana La Granja y Valsain, totes dues pertanyents a la Federación de Castilla y León.

Tampoc va faltar a la cita la incombustible Peña Barcelonista de Móstoles, de la Federación de Peñas de Madrid. Diversos dels seus membres van acudir a l’Estadi Municipal Santo Domingo, a Alcorcón, per animar l’equip i acomiadar-lo fins la temporada que ve. Tots ells van poder celebrar en directe el títol de la Copa de la Reina, i van rebre també l’agraïment per part de les campiones. En el cas de la PB Móstoles, l’alegria es va prolongar fins al diumenge a la nit, ja que també va ser present a la victòria de l’equip de bàsquet a Las Palmas davant el Gran Canària. Aquest triomf va certificar la classificació dels blaugranes per a les semifinals de la Lliga ACB.