Setmana d’intensa activitat de les penyes per tot el territori

Les penyes han celebrat diversos actes locals i aniversaris, entre ells la 17a Trobada d’Osona i Ripollès i el 70è aniversari de la PB Castellar del Vallès

La temporada 2021-22 es troba a la recta final, ja sense partits del primer equip, però l’activitat del moviment de penyes està en ebullició. Durant els darrers dies, diversos actes i celebracions han posat en valor el paper de Confederació, federacions i penyes com a impulsores del barcelonisme a tot el territori

Aniversaris

Un dels actes destacats va ser el 70è aniversari de la Penya Solera Barcelonista de Castellar del Vallès (Fed. Vallès), la més longeva de tot el moviment. Amb la presència d’Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes, l’entitat ho va celebrar amb els seus membres i també amb convidats d’altres penyes de la seva regió.

Un altre esdeveniment important va ser la 17a Trobada de Penyes d´Osona i el Ripollès, coincidint amb el 35è aniversari de la PB Vall de Bisaura. Van assistir a l’acte Dionís Crusellas, president de la Federació Osona i Ripollès; Pere Valentí Mora, membre de l’Agrupació de Jugadors; i Gabriel Cid, membre de la Comissió Social del FC Barcelona.

Finalment, la PB L’Avenç d’Esplugues (Fed. Baix Llobregat) també va tenir celebració, concretament la del seu 38è aniversari

Actes locals

Les penyes també han participat en diverses fires locals darrerament. És el cas de la PB Olesa (Fed. Baix Llobregat), que va prendre part a la Fira d’Entitats de la seva localitat, i de la PB Riudecanyes (Fed. Tarragona Nord), que va fer el mateix a la Fira Tastaverd. Ambdues penyes van tenir la seva pròpia parada i van tenyir de blaugrana el carrer de les seves respectives localitats.

D’altra banda, la segona part de les conferències Barça i Catalunya va continuar viatjant pel territori. Després de passar pels esdeveniments esmentats de la PB Castellar del Vallès i la PB Vall de Bisaura, la xerrada va visitar també la PB Santpedor (Fed. Bages, Berguedà i Cerdanya), on va comptar amb convidats especials. En el marc d’aquest esdeveniment, la penya també va descobrir una placa amb la qual un carrer de Santpedor durà el nom d’Anna Maria Martínez Sagi, la primera dona directiva del FC Barcelona.