Aniversaris a la PB Parets del Vallès i la PB “Gabriel López Sola” Saint-Juéry

La penya de la Federació Vallès va celebrar una nova edició del Memorial Josep Seguer, i l’entitat de la Federació Món va reunir els seus socis i altres penyes franceses

Diumenge passat, la Penya Blaugrana de Parets del Vallès (Federació Vallès) va celebrar el seu 44è aniversari en un esdeveniment que va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes. Com ja és habitual, la jornada va arrencar al migdia amb una nova edició del Memorial Josep Seguer, on la penya recorda el mític jugador del “Barça dels Cinc Copes”, nascut a Parets. Enguany, es va disputar un partit de categoria infantil entre el FC Barcelona i el CF Parets, que va acabar amb victòria dels blaugranes a la tanda de penals. La trobada va comptar amb la presència del fill de Josep Seguer i la seva família, que van rebre el reconeixement dels presents i van fer la sacada d’honor.

A continuació, va arribar la festa de celebració del 44è aniversari, que va reunir un centenar de persones. A més d’homenatjar els seus socis més longeus i els més joves, la PB Parets del Vallès va fer lliurament també del 3r Guardó Alexia Putellas als valors en l’esport femení, que enguany va rebre Sandra Sánchez, àrbitra de la Lliga Endesa femenina de bàsquet. Van ser presents a l’acte el president de la PB Parets, Joaquim Esteve; l’alcalde de Parets del Vallès, Francesc Juzgado; la regidora d’esports, O’hara Valdivia; i l’exjugador blaugrana Alberto Manga. També va haver-hi representants de la PB Sant Cugat i la PB Montmeló, totes dues de la Federació Vallès.

També a la PB Saint-Juéry

El mateix diumenge, la Penya Barcelonista “Gabriel López Sola” de Saint-Juéry (Federació Món) va organitzar una celebració especial amb els seus socis amb motiu del 15è aniversari de la seva creació. El president de la penya francesa, Jean Saiz, va encapçalar l’acte, en el qual va participar el president de la PB Bordeus, Cyril Roux, a més de penyistes arribats des d’Agen, Niça i Tolosa. També va assistir a la celebració l’alcalde de Saint-Juéry, David Donnez, juntament amb representants d’altres associacions locals, cosa que demostra l’arrelament de la PB “Gabriel Lòpez Solà” al municipi de Saint-Juéry.

Durant l’esdeveniment, va haver-hi regals barcelonistes per als presents i no va faltar el pastís commemoratiu. També es van organitzar activitats, com un torneig de petanca. Un dels moments àlgids va ser el vídeo de felicitació que la PB “Gabriel López Sola” Saint-Juéry va rebre de part de l’exjugador blaugrana Ludovic Giuly, que ara apadrina aquesta entitat barcelonista. Va ser una jornada molt especial per a tots els presents, que es van emplaçar a reunir-se de nou en breu.