Aniversaris de prestigi de la PB Puigcerdà i la PB Palamós

La PB Puigcerdà va celebrar els seus 52 anys d’història amb un dinar de gala. Les penyes del Empordà van acompanyar a la PB Palamós en el seu 45è aniversari

Dues penyes barcelonistes de gran entitat a Catalunya van celebrar diumenge passat els seus respectius aniversaris. Es tracta de la Penya Barcelonista de Puigcerdà, que ja assoleix els 52 anys des de la seva creació, i de la Penya Barcelonista de Palamós, que en aquesta ocasió va bufar 45 espelmes. Ambdues van viure un dia molt especial envoltades dels seus socis i amics.

PB Puigcerdà

Prop de 90 membres de la PB Puigcerdà es van congregar a la seva localitat per a la celebració del 52è aniversari de la penya, la segona més longeva de la Federació del Bages, Berguedà i Cerdanya. Els actes van començar amb una recepció a la seu de l’entitat barcelonista, on també va haver-hi una cantada d’havaneres, i després es van traslladar fins a un hotel de Puigcerdà per a la celebració del dinar de gala.

Van assistir a l’acte Antoni Valverde, president de la Federació Bages, Berguedà i Cerdanya; Ignasi Montagut, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; Pere Domingo, president de la PB Puigcerdà; i Albert Piñeira, alcalde de Puigcerdà. També hi va ser present el capellà de la localitat, Josep Grau. Tots ells van fer el corresponent brindis i el tall del pastís commemoratiu.

PB Palamós

A Palamós, més de 220 persones es van reunir per a celebrar el 45è aniversari de la PB Palamós i Comarca, de la Federació Empordà i Catalunya Nord. La penya va organitzar un dinar de germanor que va comptar amb la presència d’Antonio Escudero, vicepresident social del FC Barcelona, Xavier Besa, tresorer de la Federació Empordà i Catalunya Nord, i els exjugadors Rafael Zuviría, Juan Manuel Asensi i Antonio Olmo. També hi van assistir penyes de la regió, com la PB Pals, la PB L’Escala, la PB Guixolenca, la PB Alt Empordà de Figueres, la PB Palafrugell, la PB La Bisbal d’Empordà, la PB Torroella i la PB Sant Joan de les Abadesses. L’acte va incloure un sorteig de productes locals entre tots els assistents.