Els aniversaris protagonitzen el cap de setmana de les penyes

25 anys de la PB Cervelló, 40 de PB Solsona i Comarca i 15 de PB Isona i Conca Dellà

Coincidint amb l’aturada del calendari de la Lliga, diverses penyes barcelonistes van triar el cap de setmana passat per a dur a terme les seves respectives celebracions d’aniversari.

Una de les que es va vestir de gala va ser la Penya Blaugrana de Cervelló (Fed. Baix Llobregat), que per fi va poder commemorar els seus 25 anys després d’haver de posposar-ho al 2020 degut a la pandèmia. La jornada, a la qual va col·laborar la Confederació Mundial de Penyes, va començar a la tarda amb la presentació del llibre “La història d’un somni”, de Xavier Depares, que repassa el quart de segle de la PB Cervelló. A continuació, la festa de celebració va reunir més de 120 persones, amb la presència de Vicenç Notari, president de la PB Cervelló i de la Federació Baix Llobregat; Jordi Pueyo, membre de la Comissió Social del Barça; Pere Valentí Mora, membre de la Agrupació Barça Jugadors; i l’exrepresentant Josep Maria Minguella. Tots ells van participar en un debat d’actualitat.

Dos aniversaris a la Federació Ponent Nord

També va viure un cap de setmana molt especial la Penya Barcelonista Solsona i Comarca (Fed. Ponent Nord) amb motiu del seu 40è aniversari. Amb el seu president Jordi Sendarrubias al capdavant, la penya va viure dos dies plens d’activitat. El dissabte va haver-hi diferents sortejos entre els presents a la celebració, un campionat de dards i finalment la representació de la primera part de la conferència ‘Barça i Catalunya’, a càrrec de Salva Torres i Xavier Gamper, amb Aksana Vayevoda a la part tècnica. El diumenge va tenir lloc la celebració de gala, amb la presència de diverses penyes catalanes i de l’exjugador Francisco Martínez.

Finalment, la Penya Barcelonista Isona i Conca Dellà (Fed. Ponent Nord) va commemorar el seu 15è aniversari organitzant una sèrie d’activitats amb els seus socis, encapçalats pel seu president Lluís Isanta. Durant la celebració va haver-hi regals blaugranes per als assistents i es va projectar un vídeo d’imatges recollides durant aquests 15 anys.