Continuen les assemblees a les Federacions de penyes

Noves reunions a les federacions Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany, Vallès, Castilla-La Mancha i Tarragona Nord

Segueix el gran ritme d’assemblees a les Federacions de Penyes arreu del territori per a afrontar el present i futur a cada regió respectiva. Una d’elles va ser la Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany, que va reunir 19 penyes al local de la PB Cassà i Comarca, sota la conducció de Quim Vall-Llosera, president d’aquesta federació. Entre altres qüestions, es va fer balanç de comptes i es va acordar organitzar un autocar per a la II Trobada de Penyes de Federacions dels Països Catalans del dissabte 13 d’abril a Santpedor. També es va parlar dels projectes de la Confederació Mundial de Penyes i dAficiones Unidas.

També la Federació del Vallès va celebrar la seva assemblea, amb el seu president Antoni Guil, també president de la Confederació Mundial de Penyes, al capdavant. Va ser a la seu de la PB Caldes de Montbui, amb la presència de 20 penyes d’aquest territori. A més del tancament de comptes, es va presentar el pla d’acció de 2024, que inclou una potenciació de la comunicació interna i externa de la federació, així com altres propostes per a dinamitzar els actes i activitats de les penyes de la Federació del Vallès.

També a Castilla-La Mancha i Tarragona Nord

Una altra entitat que es va reunir va ser la Federación de Castilla-la Mancha, presidida per Daniel Peinado. A la seu de la PB “Els Pedroteños” de Pedro Muñoz, es van congregar representants de més de 40 penyes manxegues per a aprovar els comptes i afrontar aquest any amb l’objectiu de consolidar el ritme d’actes de les penyes. A més, es va començar a treballar de cara a la Gala Anual de la Federació a finals de 2024, així com per a la Trobada de Penyes de Castella-la Manxa prevista per al 2025, la seu de la qual està pendent de definir.

Finalment, fa poc va tenir lloc l’assemblea de la Federació Tarragona Nord, presidida per Josep Borrull. La reunió va congregar a representants de 18 penyes d’aquest territori, que van assistir a la presentació de comptes i activitats de l’any 2023, així com dels pressupostos del 2024. També hi va destacar la presència de Salva Torres, vicepresident de la Confederació Mundial de Penyes, que va explicar tot el programa de la II Trobada de Penyes de Federacions dels Països Catalans. A més, es van comentar les conclusions de l’últim plenari de la Confederació del passat mes de gener.