Benvinguts a la nova web de la Confederació Mundial de Penyes

El portal informatiu i de servei exclusiu del moviment de penyes barcelonistes inclou els actes, activitats i notícies, així com l’accés a entrades i a la Seu Electrònica.

La Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona ja té disponible la seva nova pàgina web. Durant els últims dos mesos en què no n’ha disposat, l’entitat ha estat treballant en el desenvolupament d’aquesta nova pàgina en línia, que es pot trobar a la següent adreça: https://confederaciopenyes.cat. Dirigida als més de 163.000 penyistes i a qualsevol altre usuari interessat en conèixer detalladament el moviment de penyes barcelonistes, la pàgina web és el portal informatiu exclusiu on us podeu assabentar de les últimes notícies del món penyístic blaugrana, i també conèixer millor als seus protagonistes. Així mateix, hi podeu descobrir l’origen i la història centenària del moviment de penyes barcelonistes, els objectius i valors que defineixen l’organització, així com la seva estructura i les magnituds globals.

A més del seu vessant informatiu, el lloc web està també al servei de tots els usuaris que engloba la Confederació al voltant del món. A tan sols un clic de distància, els penyistes podeu sol·licitar les conferències, actes i activitats de la Confederació perquè es realitzin a les vostres pròpies penyes, i també consultar a l’agenda aquells que ja estan programats. La web permet accedir a la compra d’entrades dirigides a penyes per als partits del FC Barcelona, i fins i tot saber més coses sobre el Carnet de Penyista que els membres oficials del moviment rebeu a les vostres seus.

Seu Electrònica

Un dels pilars fonamentals de la nova pàgina web és l’acolliment de la Seu Electrònica, inaugurada fa un any. Aquest portal permet que els penyistes us creeu la vostra Identitat Digital, amb la qual podreu realitzar els vostres tràmits en línia, mantenir actualitzat el cens oficial de penyistes i gaudir de múltiples avantatges exclusius dels què podreu disposar properament.

En el transcurs de les pròximes setmanes, la Confederació continuarà actualitzant i perfilant els continguts en línia per a atendre a tots els usuaris