Èxit del 1r Torneig de Pàdel Interpenyes

Més de 30 parelles formades per penyistes van competir en dues categories al torneig organitzat per les penyes de Bon Pastor, Trinitat Vella, Can Baró i Teixonera

La progressiva recuperació de l’activitat social i esportiva de les penyes barcelonistes va tenir el dissabte passat un dels esdeveniments més destacats des de principi de temporada: el primer Torneig de Pàdel Interpenyes. Amb el suport de la Confederació Mundial de Penyes i la Federació de Penyes del Barcelonès Est, la competició va estar organitzada per la PB Bon Pastor, la PB Trinitat Vella, la PB Can Baró i la PB Teixonera. El torneig va ser tot un èxit i va gaudir d’una àmplia participació, amb un total de 32 parelles formades per penyistes. A més de les penyes organitzadores, hi va haver membres de la PB Can Baró, la PB Sant Adrià, la PB Congrés i la PB Foment Martinenc.

El 1r Torneig de Pàdel Interpenyes va tenir com a seu les pistes municipals de pàdel La Llosa de Bon Pastor, a Barcelona, i es va desenvolupar dividint les parelles en dues categories: or i plata, segons el nivell dels participants. A la categoria d’or, la parella formada per David Lavanda i Francesc Gili es va emportar el triomf, mentre que a la categoria de plata la victòria final va ser per a Manel Aranda i Alex Jiménez. Aquests resultats van significar un doblet per a la PB Teixonera, de la qual formen part els quatre guanyadors.

Aquest torneig va suposar una nova arrancada de l’activitat de pàdel dins del moviment de penyes. La intenció de la Confederació Mundial de Penyes, tal com va establir la seva Comissió Sociocultural, és que s’organitzin més competicions esportives com aquesta a mesura que avanci la temporada.