El moviment de penyes està de dol per la pèrdua de Jaume Múria

Ha sigut president de la Federació de Penyes de l’Anoia, l’Alt Penedès i El Garraf els últims quatre anys

El moviment de penyes barcelonistes està de dol per la pèrdua d’un dels seus grans representants, Jaume Múria Chaure. Vinculat des de fa anys a la Confederació Mundial de Penyes, ha sigut president de la Penya Barcelonista La Granada (2014-2021); vicepresident de la Federació de Penyes de l’Anoia, l’Alt Penedès i El Garraf (2009-2017) i president de la mateixa els últims quatre anys.

Antoni Guil, president de la Confederació, ha posat en valor tota la labor realitzada no només des de la federació, sinó també des de la seva pròpia penya. “Jaume és sinònim d’un gran barcelonista, amb una capacitat i ganes de transformació del moviment incansables. Sempre hem compartit el sentiment de pertinença al col·lectiu, molt arrelat a la seva figura”. Membres del Consell de Penyes es van acomiadar d’en Jaume al costat dels seus familiars i amics al tanatori de Les Corts.

Per la seva banda, Raül Casado, actual vicepresident de la Federació, ha expressat que ha perdut a “un amic en majúscules”: “Em va obrir les portes de casa seva i em va tractar com a un membre més de la seva família. Treballar junts ha sigut una experiència molt gratificant. Ser la seva mà dreta ha suposat per a mi, i per extensiva per a tota la Junta, un aprenentatge diari i constant. Amb esforç i dedicació, sempre va voler mantenir viva la unió del moviment penyístic de la nostra Federació”. També Jordi Abellán, president de la Federació a l’època en què en Jaume era el vicepresident i actual Adjunt al Síndic de Penyes, ha destacat la seva relació d’amistat durant anys: “Sempre ens hem fet costat. Era una persona digna del seu càrrec i mostrava tota la seva estima als penyistes. Lamento molt la seva pèrdua”.

Ens ha deixat una gran persona, culer i penyista, però la figura d’en Jaume seguirà sempre present dins del col·lectiu.