Les penyes empunyen de nou la pala al 1r Torneig de Pàdel Interpenyes

El moviment de penyes reprèn l’activitat de pàdel, aquest cop sota l’organització de les PB Bon Pastor, Trinitat Vella, Can Baró i Teixonera, i amb el suport de la Federació del Barcelonès Est i la Confederació Mundial de Penyes

Una de les activitats esportives que ha gaudit de més acceptació entre el col·lectiu de penyes barcelonistes durant els últims anys ha estat, sens dubte, el pàdel. Amb la creació del circuit Penyes Pàdel Tour, el 2019, la Confederació Mundial de Penyes ja va apostar per aquest esport, que fins i tot va formar part de les activitats emmarcades en el Congrés Mundial de Penyes d’aquell any. Quan l’edició 2020 del circuit ja estava programada i acabava d’arrencar, va arribar la pandèmia i ho va parar tot.

Ara, el moviment de penyes vol recuperar les pales i tornar a competir, i una de les primeres ocasions per a fer-ho serà el 1r Torneig de Pàdel Interpenyes. L’esdeveniment està organitzat per la PB Bon Pastor, la PB Trinitat Vella, la PB Can Baró i la PB Teixonera, i compta amb el suport de la Confederació Mundial de Penyes i de la Federació de Penyes del Barcelonès Est, a la qual pertanyen totes elles. La competició tindrà lloc durant el matí del dissabte 20 de novembre a les pistes municipals de pàdel La Llosa de Bon Pastor, i comptarà amb parelles formades només per penyistes, amb el màxim d’una parella per cada penya. Els guanyadors rebran com a premi material de pàdel.

Més activitats

Amb aquest torneig, el moviment de penyes reprèn l’activitat de pàdel amb la intenció que s’organitzin més competicions esportives a mesura que avança la temporada. Tal com va establir la seva Comissió Sociocultural, la Confederació Mundial de Penyes ofereix a les seves Federacions territorials l’opció d’organitzar activitats com el propi pàdel, golf o tornejos de eSports, entre altres.