Enhorabona al “penyista” Pedri pel Trofeu Kopa al millor jove de 2021!

El moviment de penyes celebra una edició de la Pilota d’Or banyada en blaugrana en què Alexia Putellas i Leo Messi van ser premiats com a millors futbolistes de l’any

La gala d’entrega de la Pilota d’Or, celebrada ahir a la ciutat de París, va tenir un marcat color blaugrana… i també penyista. I és que el Trofeu Kopa a millor futbolista jove de 2021 va ser per a Pedri González, flamant jugador del primer equip del FC Barcelona, però també membre de la Peña Barcelonista de Tenerife, situada a la localitat de Tegueste. De fet, el vincle de la seva família amb el món penyista va molt més enllà, ja que la citada penya va ser fundada per l’avi del jugador, i actualment és presidida pel seu pare, Fernando González, que també és vicepresident de la Federación de Peñas Barcelonistas de Canarias.

El president d’aquesta Federació, Yamal Hawach, ha volgut expressar la il·lusió especial que suposa aquest premi: “Pedri és un orgull per a tots els barcelonistes, però en particular per a tots els canaris. Haver arribat al primer equip, haver completat una temporada de debut tan espectacular i ara rebre aquest premi suposa una gran alegria per a tots”. De la mateixa manera, ha volgut adreçar-se a l’entorn del jugador: “Des de la Federació, volem felicitar tota la seva família, i en especial el nostre vicepresident Fernando, que sempre s’ha implicat al màxim amb el moviment de penyes”.

Triple alegria

A banda del premi a Pedri, el moviment de penyes també va rebre amb especial entusiasme la Pilota d’Or atorgada a Alexia Putellas, capitana de l’equip femení del FC Barcelona. La jugadora va rebre felicitacions de part de totes les penyes del món, les quals segueixen amb fervor cada partit del conjunt femení, i que veuen culminada una temporada perfecta amb aquest premi.

Finalment, les penyes tampoc va escatimar celebracions i elogis cap a Leo Messi amb motiu de la seva setena Pilota d’Or. Els penyistes mantenen una gran estima cap a l’argentí, que ha aconseguit aquest premi gràcies, en gran mesura, a la seva última temporada al FC Barcelona.