Escacs per a totes les edats a la PB Sant Cugat

La penya va organitzar una jornada de partides simultànies amb el gran mestre Luis Agüero

La Penya Blaugrana de Sant Cugat (Federació de Penyes del Vallès) va oferir dissabte passat als seus penyistes una jornada dedicada als escacs. Amb la col·laboració del Club d’Escacs Sant Cugat, l’entitat barcelonista va organitzar una sessió de partides simultànies en les quals hi van participar un total de 25 jugadors d’edats compreses entre els 5 i els 80 anys. Tots ells van posar a prova la seva perícia al tauler contra el gran mestre Luis Agüero, membre del primer equip del Club d’Escacs Sant Cugat.

La jornada va comptar amb la presència del president de la PB Sant Cugat, Josep Maria Félez, i del secretari del Club d’Escacs Sant Cugat, Jordi de la Plaza. Tots dos van lliurar un diploma a tots els participants i es van felicitar per la bona participació que van tenir les partides simultànies. Es tracta de la tercera edició d’aquesta jornada dedicada als escacs per part de la PB Sant Cugat. Vist l’èxit de la convocatòria, l’entitat barcelonista té la intenció de donar continuïtat a aquesta iniciativa.