Nou impuls solidari de la PB Pedrito a les famílies vulnerables de Tenerife

PB Pedrito

Veure la seu de la Penya Barcelonista Pedrito plena de gom a gom d’aliments bàsics ja no és gens estrany, però continua sent extraordinari cada vegada que passa. L’entitat, pertanyent a la Federació de Penyes de Canàries, s’ha consolidat com una de les més actives i constants pel que fa a activitat solidària. Aquest Nadal, ho va tornar a demostrar amb un nou impuls: la seva habitual campanya de recollida d’aliments, que gràcies a la implicació de tots els seus membres va superar els 2.000 quilos de cereals, llet, llegums, pasta seca, pa de motlle i farinetes, entre d’altres queviures bàsics i conserves.

Tots els aliments van ser lliurats a l’Associació Copile de Santa Cruz de Tenerife, entitat amb què la PB Pedrito manté una estreta i prolífica col·laboració des de fa temps. Aquesta associació, dedicada a donar ajuda a famílies d’adopció i acolliment de la capital insular, repartirà els aliments entre aquestes llars que viuen en una situació de vulnerabilitat.

Constància solidària

Durant els darrers anys, la Penya Barcelonista Pedrito s’ha consolidat com una de les més actives del moviment en el terreny solidari. Accions com la recollida d’aliments esmentada tenen lloc de forma recurrent cada any, així com els seus tradicionals Desayunos Solidarios i també les recollides de material escolar a l’inici de cada curs per als nens i nenes de famílies vulnerables.

Recentment, l’entitat de Tenerife també s’ha implicat, amb gran èxit, en altres causes de caràcter solidari. A l’octubre, va recaptar 1.150 euros per als afectats del volcà de La Palma, i al juliol va organitzar una rifa solidària amb què va aconseguir sumar 6.000 euros per comprar un caminador a un nen.