La Federació de Balears ajuda entitats benèfiques del seu territori

La federació va repartir un total de 600 euros entre el Banc dels Aliments de Mallorca, Càritas Menorca i Eivissa, i Formenterers Solidaris

Seguint les passes de la Confederació Mundial de Penyes, que ha obert una campanya de recollida online per al Banc d’Aliments que segueix activa, la Federació de Penyes de les Illes Balears també va voler tancar l’any de la forma més solidària. L’entitat, que aglutina 33 penyes barcelonistes oficials de les quatre illes, va repartir un total de 600 euros en donacions a diverses entitats benèfiques distribuïdes per aquest territori.

En concret, la Federació de Balears va fer una donació per valor de 250 euros al Banc d’Aliments de Mallorca, complementant així la campanya de la Confederació. D’altra banda, un total de 200 euros van ser destinats a la delegació de Càritas a Menorca, i 75 euros més a la de la mateixa entitat a Eivissa. Finalment, la federació balear va fer una donació de 75 euros a l’organització Formenterers Solidaris, de l’illa de Formentera.

Amb aquestes aportacions, la Federació de Balears demostra una vegada més la gran implicació social i solidària que el moviment de penyes té a tots els territoris on és present.