Ajuda’ns a recaptar fons per al Banc dels Aliments!

La Confederació Mundial de Penyes obre una campanya de recapte online per a ajudar les famílies més necessitades

Una vegada més, la Confederació Mundial de Penyes fa gala del seu esperit solidari i posa el focus en les persones més desfavorides. I ho fa, de nou, de la mà de la Fundació Banc dels Aliments, amb la qual l’entitat blaugrana ha estat col·laborant pràcticament des de la seva creació. En aquest cas, la Confederació ha decidit crear una campanya de recaptació online, on qualsevol persona hi pot realitzar una aportació econòmica que es transformarà en quilos d’aliments bàsics que seran repartits a aquelles famílies que més el necessiten.

Amb l’obertura d’aquesta campanya online, la Confederació anima les seves 30 Federacions territorials i les més de 1.250 penyes que aglutinen a sumar-s’hi i fer les seves donacions. Qualsevol aportació, ja sigui de penyistes, socis, aficionats barcelonistes o qualsevol que s’identifiqui amb aquesta causa serà més que benvinguda. D’aquesta manera, es busca aportar múscul al Banc dels Aliments en un moment especialment sensible, marcat per uns efectes de la pandèmia que han incrementat el nombre de persones amb dificultats per a accedir a aliments.

Un compromís de llarga trajectòria

La col·laboració amb la Fundació Banc dels Aliments ha estat i és capital en el sí del Consell de Solidaritat de la Confederació Mundial de Penyes. Es va forjar amb la celebració de la Diada del Soci Solidari, on hi van arribar a participar més de 18.000 persones donant aliments en el mateix Camp Nou, i va continuar amb altres campanyes i donacions. En ple confinament degut a la Covid-19, la Confederació va donar al Banc dels Aliments 800 kg d’aliment infantil per a més de 5.500 nens i nenes, i en l’últim Congrés Mundial de Penyes li va fer lliurament d’un xec per valor de 5.000 euros.