Jornada festiva al 40è aniversari de la PB Sallent

Celebració a la PB Sallent amb la presència de 20 penyes de la la Federació Bages, Berguedà i Cerdanya

La Penya Barcelonista de Sallent (Federació Bages, Berguedà i Cerdanya) va celebrar diumenge passat el seu 40è aniversari amb la presència d’una vintena de penyes, tant de la mateixa federació com d’altres punts del territori català. En total, hi van participar un centenar de persones. La jornada va començar a mig matí amb la representació de la primera part de la conferència ‘Barça i Catalunya’, que promou la Confederació Mundial de Penyes. Conduïda per Salva Torres, vicepresident de la Confederació, i Xavier Gamper, net del fundador del FC Barcelona, la conferència va despertar un gran interès entre tots els assistents. Entre ells, hi va destacar la presència del periodista Arcadi Alibès, que va voler sumar-se a la celebració d’aquest 40è aniversari de la PB Sallent.

Al migdia, la penya va rebre Elena Fort, vicepresidenta del FC Barcelona, i Josep Ignasi Macià, directiu del club. Tampoc va faltar a la cita Antonio Olmo en representació de l’Agrupació Barça Jugadors. Tots els actes del 40è aniversari van ser encapçalats per la presidenta de la PB Sallent, Cristina Fàbregas, acompanyada pel president de la Federació Bages, Berguedà i Cerdanya, Antoni Valverde. Va haver-hi visita a la seu de la penya i, posteriorment, una celebració de gala a la qual també es va sumar l’alcalde la localitat, Oriol Ribalta, juntament amb el regidor d’esports Marc Prat. Durant els festejos, es van dur a terme els parlaments de les personalitats convidades i es va fer un homenatge a tres expresidents de la PB Sallent.