La Federación de Castilla y León celebra la seva Assemblea General

La reunió va tenir com a amfitriona la PB El Trébol de Villanubla i va congregar una desena d’entitats barcelonistes d’aquest territori

La Federación de Peñas Barcelonistas de Castilla y León va celebrar dissabte passat la seva Assemblea General a la localitat de Villanubla, a la província de Valladolid. L’entitat local, PB El Trébol, va ser l’amfitriona de la reunió. Amb la presència del president de la federació, Nicolás Pérez, i de la resta de membres de la junta directiva, l’assemblea va congregar una desena de les penyes barcelonistes presents en aquest territori.

La reunió va repassar la situació actual de la Federación de Castilla y León, així com de les penyes que formen part d’ella, en la seva labor de potenciar i ampliar el barcelonisme en aquesta regió. També es va tancar la comptabilitat de la temporada i es van resoldre dubtes de les penyes representades a l’assemblea. De la mateixa manera, es va informar els assistents dels projectes actuals de la Confederació Mundial de Penyes, així com de la seva col·laboració activa amb Aficiones Unidas per a tancar acords beneficiosos per als penyistes, com el de les entrades visitants a 30 euros.

Pròxims actes i trobades

L’Assemblea General de la Federación de Peñas de Castilla y León també va acordar els seus pròxims actes. El sopar nadalenc de germanor tindrà lloc a Sepúlveda durant el proper mes de desembre, mentre que la pròxima assemblea es trasllada al mes de març de 2024 a la localitat d’Astorga. L’assemblea també va destacar la celebració, durant aquesta temporada, de dos 25ens aniversaris: el de la PB Cuellarana i el de la PB Arandina. Finalment, es va acordar que la 19a Trobada de Penyes Barcelonistes de Castella i Lleó tindrà lloc al setembre de 2024 a la ciutat de Segòvia.