Concòrdia entre aficions al 41è aniversari de la PB Torrejón de Ardoz

Set penyes de la Federació de Madrid al costat de dues penyes madridistes i una penya atlètica es van unir en el festeig de la PB Torrejón de Ardoz

La Peña Barcelonista Torrejón de Ardoz (Federación de Madrid) va festejar dissabte passat els seus 41 anys de barcelonisme. La celebració va estar encapçalada pel president de la penya, Hilario Giménez, i pel president de la Federació de Penyes Barcelonistes de Madrid, Esteban García. Tampoc va faltar a la cita Quique Estebaranz, ex jugador del FC Barcelona. També van voler acompanyar la PB Torrejón de Ardoz al seu 41è aniversari altres set penyes de la mateixa Federació: PB Alcalá de Henares, PB Blaugrana de Madrid, PB Guadalajara, PB “Els Amics a Madrid”, PB Móstoles, PB Santorcaz i PB Sigüenza. A més, és digne de menció la presència de la Peña Atlética de Torrejón i les penyes madridistes Huapango i We Are The Champions, totes tres de la mateixa localitat de Torrejón de Ardoz. Amb això, va quedar demostrada una vegada més la concòrdia entre aficions que defensa la Confederació Mundial de Penyes i Aficiones Unidas.

L’acte de gala del 41è aniversari de la PB Torrejón de Ardoz va incloure els tradicionals parlaments. Hi van intervenir l’alcalde de Torrejón de Ardoz, Alejandro Navarro; el regidor d’Esports, Jose Miguel Martín; el president de la PB Torrejón de Ardoz, Hilario Giménez; i el president de la Federació de Penyes Barcelonistes de Madrid, Esteban García. Tampoc hi van faltar els sortejos de regals barcelonistes per als presents. Va ser un dia ple de barcelonisme i també de molt bon ambient entre penyes de diferents clubs.