La Comissió Sociocultural reprèn la gestió d’actes i activitats

Federacions i penyes poden adreçar-s’hi per a l’organització dels seus actes, i també per a gestionar conferències, col·loquis, així com eSports i activitats esportives

Les tres Comissions de treball de la Confederació Mundial de Penyes ja s’han posat en marxa. La primera va ser la Comissió Sociocultural, que va posar sobre la taula aquelles qüestions que coordinarà amb les diverses Federacions territorials i penyes.

Una part important són els actes organitzats per les penyes, que hauran d’informar-ne a la seva Federació perquè finalment arribin a la Confederació, on s’atendran les necessitats de cada acte de forma directa i immediata. “Volem garantir a les penyes i federacions una gestió àgil i transparent dels seus actes, sempre procurant que comptin amb els convidats, trofeus o materials que requereixin”, explica Salva Torres, un dels representants de la Comissió Sociocultural.

Oferta d’actes i activitats

Per altra banda, la Comissió Sociocultural també acorda i supervisa aquells actes i activitats que la Confederació ofereix al moviment de penyes. Les dues parts de la conferència divulgativa “Barça i Catalunya” i les xerrades solidàries “Invulnerables” amb Sor Lucía Caram, així com altres col·loquis sobre efemèrides o actualitat, són alguns d’ells. També es mantenen activitats de gran èxit fins ara, com els tornejos d’eSports, tant en format presencial com telemàtic amb l’app eSports Penyes, i els tornejos de pàdel, golf o pitch and putt.

Seguirem aportant valor afegit a les penyes. La cultura, la història, l’esport i els eSports ja formen part del nostre moviment i apostarem per ells”, afirma Salva Torres. Totes les penyes o federacions interessades a organitzar aquests esdeveniments poden contactar directament amb la Confederació per a gestionar-ho.

Focus en la solidaritat

La Comissió Sociocultural també comprèn el Consell de Solidaritat de la Confederació, que coordina l’acció solidària de federacions i penyes tant a nivell nacional com internacional. El seu responsable, Juan Carrión, expressa: “Volem posar en valor totes i cada una de les accions del moviment dirigides a causes solidàries i a les persones més necessitades de la nostra societat”.

El Consell de Solidaritat també llançarà una nova convocatòria de projectes de cooperació internacional perquè les federacions presentin les seves propostes d’accions a les zones més desafavorides del planeta.