La PB Sant Adrià de Besòs celebra el seu 36è aniversari

La penya va homenatjar a la seva expresidenta, Isabel Oltra, fent entrega d’un obsequi als seus familiars

Fa un any, les restriccions com a conseqüència de la pandèmia no van permetre a la Penya Barcelonista de Sant Adrià de Besos celebrar el seu 35è aniversari tal com tenien planejat. Un any més tard, l’entitat, que pertany a la Federació de Penyes del Barcelonès Est, ha pogut commemorar amb tots els honors el que ara ja és el seu 36è aniversari.

L’esdeveniment va tenir lloc el passat diumenge 31 d’octubre, i va comptar amb la presència de Francesc Subirats, president de la Federació de Penyes del Barcelonès Est i membre del Consell de Penyes de la Confederació; Rosa Villalonga, regidora de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs; i Francesc Martí, membre de la Comissó Social del FC Barcelona. També van assistir representants d’altres penyes com la Solera de Calella, Mollet del Vallès, Foment Martinenc, Poble Nou, Santa Coloma de Gramenet, Gol3000, Pep Ventura, Trinitat Vella, Teixonera i Nova Lloreda.

Durant l’acte, la PB Sant Adrià de Besòs va voler homenatjar a la seva històrica presidenta Isabel Oltra, que va morir fa pocs mesos, fent entrega d’un obsequi als seus familiars.