La Comissió Institucional i Serveis, preparada per a donar servei a penyes i penyistes

Reafirma l’aposta de la Confederació per una actuació territorial basada en les seves Federacions, de mode que sigui més accessible propera a les penyes

La Comissió Institucional i Serveis de la Confederació Mundial de Penyes, formada per tretze representants de les Federacions territorials, ja ha posat en marxa la nova legislatura després de la seva composició, el passat mes d’agost. La Comissió afronta la temporada corroborant les missions que ja la definien fins ara: defensar l’actual estructura organitzativa de la Confederació i les Federacions territorials, que emana de la voluntat democràtica de tot el moviment de penyes, i procurar donar el millor servei a totes les penyes i penyistes.

“És important continuar donant aquest servei des de cada territori a través de la Federació corresponent. Això garanteix una atenció més pròxima, accessible i àgil, així com una gestió més efectiva. La Confederació Mundial de Penyes representa a totes i cadascuna de les penyes federades i defensa els interessos comuns del col·lectiu”, afirma Joan Giménez, secretari de la Confederació i membre de la Comissió Institucional. De la mateixa manera, la Comissió seguirà compromesa amb la seva activitat institucional i amb la voluntat de col·laborar amb el Club en la mesura que sigui possible per a continuar desenvolupant el moviment de penyes.