Trobades de penyes a Castilla y León i el Tarragonès Nord

Les dues federacions van organitzar les seves primeres trobades després de la pandèmia, ambdues amb la presència del president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil

El moviment de penyes barcelonistes va aprofitar la millora de la situació sanitària per a tornar a celebrar les seves ja clàssiques Trobades, que havien quedat suspeses a causa de les restriccions. Així, recentment els socis i penyistes han pogut gaudir de sengles jornades 100% blaugranes. D’una banda, la 17a Trobada de Penyes Barcelonistes de Castella i Lleó a Aguilar de Campoo, que va celebrar també 35 anys de la PB Aguilarense; i de l’altra, la 19a Trobada de Penyes de Tarragona Nord a l’Hospitalet de l’Infant, juntament amb el 35è aniversari de la penya local.

Tots dos actes van comptar amb la presència del president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil. També hi van ser presents membres del Consell de Penyes. Nicolás Pérez, president de la Federació de Castella i Lleó, va ser a la trobada d’Aguilar de Campoo. Josep Borrull, president de la Federació Tarragonès Nord; Claudi Bosch, president de la Federació Lleida Sud; i Ramon Fibla, president de la Federació Terres de l’Ebre, van ser a l’esdeveniment de l’Hospitalet de l’Infant.

Dels actes a terres tarragonines, hi va destacar el col·loqui entre periodistes i exjugadors del Barça, que va comptar amb els ponents Paco Clos, Salva Torres, Toni Closa, Ramon Alfonseda i Joan Poquí. A Palència, es va presentar la nova edició del projecte Día Anual Solidario, que començarà el mes que ve. A més, uns 200 penyistes van visitar els monuments més destacats de la zona, entre parlaments, reunions i recepcions oficials.